Obserwatorzy

14 września 2013

Peelingi i balsamy

Przedstawilam juz swoje domowe pomysly na peelingi, ale wiem, ze nie kazdy ma czas na przygotowanie ich. Sama nie zawsze z nich korzystam... Mam swoich "sklepowych faworytow" bez ktorych nie wyobrazam sobie zycia. ;)

Farmona


O tej firmie dowiedzialam sie od przyjaciolki. Wszyscy zachwycali sie jej balsamem, ktory utrzymywal zapach na skorze nawet do 24 godzin. Sama z ciekawosci zapytalam ja o nazwe. Kupilam na probe kawowy i zakochalam sie! :) Te specyfiki sa genialne, produkt jest bardzo wydajny i ma przystepna cene.


Seria "Tutti Frutti" jest niesamowita! :) Uwielbiam cukrowe peelingi. Kosmetyki Farmony sa naturalne, poza tym kusza kolorowymi opakowaniami i duzym wyborem zapachow. Wiele ich skladnikow to popularne afrodyzjaki.. ;)

Joanna


Peelingi "Joanny" znam i stosuje od lat. Ta marka rowniez ceni naturalnosc. :)

Seria "Fruit Fantasy" jest doskonala do pielegnacji ciala. Mamy do wyboru aromaty egzotycznych owocow (hawajski ananas, dojrzala marakuja, brazylijska mandarynka), ale takze blizszych nam - soczystych malin i rajskich jablek ;)

Kosmetyki "Joanny" znajdziecie nawet w zwyklym sklepie, poza tym ich koszt to zwykle pare zlotych.. Polecam :)

*** *** ***

Dzisiaj krotko i na temat. Zaniedbalam blog, ale w roku szkolnym nie ma zbyt wiele czasu na pisanie postow.. Postaram sie nadrobic zaleglosci ;)

14 komentarzy:

  1. uwielbiam peelingi z joanny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam peelingi z joanny :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poluję na to szarlotkowe masełko z Farmony:D ale peelingi Joanny także bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez poluje na szarlotkowe :)
      bylam teraz tydzien u kuzynki. szczesciara, ona je gdzies dorwala ;)

      Usuń
  4. kurcze nigdy ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może polecisz mi jakiegoś dobrego "ździeraka"? :D Nie lubię tych delikatnych :)
    Całuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci, ze wlasnie te peelingi z tutti frutti sa takimi "zdzierakami" :) przynajmniej wedlug mnie. nie wiem, czy tylko ja mam takie wrazenie, ale cukier w nich jest wiekszy od zwyklego ;D ale wlasnie dlatego je lubie :) bo rzeczywiscie czujesz, ze to peelingi ;)

      Usuń
  6. jakim cudem nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z farmony :P Jakim cudem? Nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w ciągu dalszym robię sobie swoje własne peelingi, bo jakoś te sklepowe mnie nie przekonują do siebie ; ) Poza tym dokładnie wiem, co się z nich znajduje i to mi sprawia największą frajdę w tym wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam peelingi z Joanny, a w szczególności ananasowy ;)

    OdpowiedzUsuń