Obserwatorzy

21 września 2013

Weekend


Zdjecie z zeszlej niedzieli :) z moja Gabi :)

Kolejny weekend.. bardzo mnie to cieszy.. jestem chora i zmeczona po calym tygodniu.. Mam mnostwo nauki, ale nie mam sily otworzyc ksiazek..

Coraz bardziej tesknie za latem, wakacjami.. Teraz juz nawet dni wolne od szkoly nie daja tyle radosci, pogoda jest straszna..

Mam nadzieje, ze uda mi sie cos napisac niedlugo :) Mam bardzo malo czasu w tygodniu, a od piatku do niedzieli mysle juz tylko o odpoczynku.. ;)

Odliczamy.. jeszcze tylko ponad 9 miesiecy.. ;)

5 komentarzy:

  1. to prawda... pogoda sprawia, ze nic się nie chce... bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądacie:) w ogóle jesteś bardzo podobna do mojej znajomej, tyle że ona jest blondynką;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło tu u Ciebie na blogu :)
    zapraszam czasem do mnie
    www.evisecretgarden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. łądne zdjęcie :)
    też chciałabym lato ! :(

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń